Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Lubań
Sieci handlowe oraz sklepy stacjonarne coraz częściej widziane w Internecie.

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Od jakiegoś czasu można zauważyć, że sieci handlowe coraz bardziej zaznaczają swoja obecność na rynku ecommerce. Nic zatem dziwnego, ponieważ szacuje się, że do 2020 roku handel w Internecie ma odpowiadać za około 15% globalnej sprzedaży, o wartości prawie 4 bilionów dolarów.
Sieci handlowe oraz sklepy stacjonarne coraz częściej widziane w Internecie.

Konieczność prowadzenia interesów w sieci

Aktualnie, prowadzenie własnej działalności w Internecie jest koniecznością.
W ten sposób można dotrzeć do szerszej liczby konsumentów oraz zapanować nad konkurencją. Jeśli natomiast mowa o polskim rynku to również można zauważyć, że wzrosła sprzedaż w sieci. Prognozy mówią o tym, że popularne sklepy takie jak Lidl, Żabka, czy IKEA będą za jakiś czas również proponować sprzedaż na zasadzie: „zamów i odbierz”. Rozwój kanału online jest konieczny, by można było radzić sobie na rynku, także tym tradycyjnym. Już w tej chwili wiele sieci handlowych inwestuje w to, by usprawnić sferę zakupów online. Najchętniej wybierane przez konsumentów branże to sklepy ze sprzętem AGD. Sporą sympatią cieszą się też sklepy, które mają do zaoferowania meble bądź sprzęt kolekcjonerski.

Sklepy tradycyjne na rynku online

Eksperci z firmy bluemedia.pl wykazują, że za jakiś czas rynek ecommerce będzie dominować nad tradycyjnie pojmowaną sprzedażą. Dlatego sklepy, które chcą cieszyć się wysokimi wynikami sprzedażowymi powinny inwestować w takie zagadnienia, jak: logistyka, płatności, formy dostawy, kwestie zwrotu. Jeśli to jest dokładnie zaprezentowane i omówione przez poszczególne kanały dystrybucji to później można się spodziewać, iż klienci o wiele częściej będą zachęceni do poszczególnych zakupów, ponieważ zauważą, że wszystko, co wiąże się z zakupem przebiega prawidłowo i sprawnie. Zakupy w Internecie jeszcze do niedawna były domeną tylko osób młodszych, aczkolwiek od jakiegoś czasu również osoby starsze decydują się na ten krok. A wynika to bezpośrednio z tego, że znane sklepy oferują sprzedaż online, jaka na dodatek jest bardzo atrakcyjna. Stałych klientów kuszą również promocje online oraz szybki czas dostawy.


MR



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Czwartek 25 kwietnia 2024
Imieniny
Jarosława, Marka, Wiki

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl